.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌های کوهستانی گیلان سفیدپوش شدند

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: به دلیل بارش برف جاده‌های کوهستانی گیلان سفیدپوش شدند و تاکنون در جاده اسالم به خلخال پنج سانتی‌متر برف باریده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مجید جمشاد لحظاتی قبل در جریان بازدید از وضعیت‌ راه‌های استان از سفیدپوش شدن جاده‌های کوهستانی گیلان خبر داد و اظهار کرد: بارش برف که از شب گذشته در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شده جاده‌های کوهستانی استان را سفیدپوش کرده است.

وی با اشاره به اینکه محورهای دیلمان، عمارلو، اشکورات رودسر و اسالم به خلخال از شب گذشته شاهد بارش برف بودند، تصریح کرد: تاکنون پنج سانتی‌متر برف در جاده اسالم به خلخال باریده است.

فرمانده پلیس راه گیلان درباره باز بودن محورهای استان ابراز کرد: با وجود بارش برف و باران در گیلان تا این لحظه هیچ‌یک‌ از راه‌های اصلی و فرعی مهم گیلان بسته نیست و تردد در تمام جاده‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی حاکم بارش برف و باران شدید، از تمام هموطنان می‌خواهیم از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز به تردد در محورهای کوهستانی با رعایت مقررات و همراه داشتن تجهیزات زمستانی مناسب به‌ویژه زنجیر چرخ اقدام به رانندگی و سفر در جاده‌های کوهستانی کنند.

جمشاد شماره تلفن‌ 7755004 - 0131 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه گیلان را برای آگاهی بیشتر هموطنان از راه‌های استان اعلام کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.